Prensesss_annesiii direk hepsinin internet sitesine gir hepsinde başvuru bölümü var. Marketlere gidip verince çalışanlar genelde alıp çöpe atıyor. Ben 101 de çalıştım baştan söyleyeyim şartları ağır oluyor hepsinde indirim günleri var mesela o günlerden bir gün önce sokaklara broşür dağıtmaya çıkarıyorlar. Hep o indirim günlerinden bir gün önce mallar gelir depoda mallar hazırlanır vs. Birde çok sık mal falan gelir depoya ürün koymak yasaktır hepsi rafa açılır o yüzden koli kaldırma vs çok yaşarsın. Birde sayım gününde bozuk ürünleri market müdürü çok kasadan geçirip personel arası pay eder haybeye para verirsin. Birde eğer kasada açık çıkarsa 3 gün içinde öde derler ödemezsen maaşından kesilir hemen. Sonra o marketlerde reyoncu kasiyer falan yoktur genelde 4 5 kışı çalışır bir mudur bir yardımcı 2 3 personel olur bi gün sabah açılışta gidersin bir gün öğlen gidip kapanışa kalırsın. Mesela sen personelsen diğer personel izin alırsa sabahtan kapanışa full çekersin genelde hafta sonu tatil vermezler onu müdür müdür yardımcısı paylaşır. Sayımda da full çalışırsın birde market kapanınca gece yarışına kadar sayım olur. Genelde yönetici olarak bu marketler ya iyi bir cv tecrübe ister ya da personel olarak baslar öyle yükselirsin. Mesela bölge sorumluları genelde personel olarak başlamıştır. Zor yani biraz bu marketler ne düzgün mola yaparsın ne adam akıllı izin ne iş yaptığında belli değildir. Bence üniversite mezunu isen önceliğin başka işler olsun buraya en son bak.