mom1236 aslinda kasinmamasi lazim, acaba enfeksiyon mu kaptiniz kasinmasi da normal degil.. bende buz lazer yaptirmistim cok memnun kaldim bir sikinti yasamadim..size bircok urun satmaya calisacaklar hic biri bir ise yaramiyor ve cok gereksiz pahalilar sadece batiklari cikarmak icin kil gibi birsey almistim ondan memnun kalmistim