Yagmursonrasitoprakkokusu Oğlumun iki gün önce 4 aylık aşısı vardı. Sağlık ocağı vegaferon verdi. Kullandığımızdan bu yana huzursuz sanki. Bu damladan şüphe ediyorum, olabilir mi acaba
Tugcealp Yagmursonrasitoprakkokusu içinde paraben var herkes şikayetçi canım ben kullanmadım sidefer aldım şükür birsey olmadı
Alyadep Yagmursonrasitoprakkokusu aynı durum bizde de var.bi de kakası acayip oldu koyu yeşil.nerdeyse siyah olacak yani.sizde de oldu mu böyle bi şey?
squirtle Yagmursonrasitoprakkokusu canm bnce yapıyo bn bıraktım kullanmayı daha iyi başka damla denicem bakalım
elmalikurabiye Yagmursonrasitoprakkokusu vegaferon dogal icerikli degil. İcinde paraben var. Ayrica gaz yapiyor. Dogal demir ilaclarindan birine gecin
Yagmursonrasitoprakkokusu Alyadep bizde de kakasında siyah siyah iplik gibi şeyler var. Bide bugün 5 kere kaka yaptı, çok anormal geldi bana ve ben ilaca bağlıyorum açıkçası
Yagmursonrasitoprakkokusu squirtle valla ben de bırakacağım, başka bi ilaç deneyeceğim. Keşke hiç başlamasaydım ya
KubrAyhanYigit Benim oğlumda da huysuzluk gece sürekli uyanmalar oldu doktora bildirdim ve ilacı vermeyi bıraktım düzeldi çok şükür doktor da sidefer yazdı yarın onu kullanmaya baslicam
Yagmursonrasitoprakkokusu KubrAyhanYigit herkes sideferden memnun galiba. Ben de ona başlayayım en iyisi doktoruma söyleyip. Teşekkür ederim 🌸
Yagmursonrasitoprakkokusu ArasMom_34 teşekkür ederim, ben de doktoruma söyleyip bu ilaca başlayayım en iyisi
TeacherrMom Demir ilacı dediğiniz devit 3 mü ? Bizde 15. Günden beri veriyoruz 15. Günden beri huzursuz böyle uykuya dalamiyor gazi başladı vs. Bu şekilde mi huzursuzluk var sizde de
Yagmursonrasitoprakkokusu TeacherrMom yok bu kan ilacı. Devir 3 te dediğiniz gibi huzursuzluk yapıyor ama sanırım, bi arkadaşımın bebeğinde olmuştu. Monovit kullanıyordu bıraktı. Bizimki vegaferon demir ilacı ve aynen dediğiniz şekilde huzursuzluk var. Bugün öğlen 2 den akşam 6 ya kadar uyuyamadı yavrum
TeacherrMom Yagmursonrasitoprakkokusu sizinki yine 4 saat uyiyamamis benimki hiç uyumuyor en son 6 da uyandı 5.30 dan 6 ya kadar yarım saat uyudu şimdi uyumuyor 12-1 gibi belki uyur
Yagmursonrasitoprakkokusu TeacherrMom ya normalde uyurken hep inatlaşır, direnir ama illa ki uyurdu. 20 30 dakika bile olsa uyurdu ama bugün çok farklıydı. Resmen etini koparırcasına ağlıyordu. İlaca başladık başlayalı böyle
TeacherrMom Yagmursonrasitoprakkokusu bizde ağlama yok şükür. Bir iki saate bir gaz sancısı geliyor ikiniyor sürekli kakasını yapana kadr inliyor falan ama uykuları hep kısa 40 dk maks 1 saat. Napcam böyle bilmiyorum 37 gunluguz ve gündüz nerdeyse hiç uyumuyo bir yada iki kere belkide devir 3 yapiyor
Yagmursonrasitoprakkokusu TeacherrMom isterseniz ilacı bir iki gün kullanmayın deneyin bi eğer ilaçtansa başka bi ilaca geçersiniz. Benim arkadaşım öyle yapmıştı. İlacı değiştirince rahatladı anne de yavrusu da
Kubissstt Yagmursonrasitoprakkokusu arkadaşınız neyle değiştirdi acaba yani şuanda kullandığının adı ne bizde de aynı sorun var açırı gazlandı çok ıkınıp ağlıyor uykusunda bile ıkınıyo kaka zaten günde 1 kere yapmaya başladı 22günlük oğlum.
Yagmursonrasitoprakkokusu elmalikurabiye öyle yapacağım. Ben normalde içerik araştırmadan vermem bi ilacı, bunu nasıl verdim bilmiyorum. Kendime şaşıyorum. Neyse ki çok olmadı kullanalı derhal bırakacağım
Kubissstt elmalikurabiye bende bi deniyim bakayım bi gün vermiyim değişicekmi hareketleri değişirse bundan alayım teşekkür ederim canım