Yigitpasam tam boyle bir post acacaktım vallahi yıldım, isiriyor ilkte kizdim olmadi,tepki vermedim isirip isirip denedi,isirdiginda tepki vermeyip birakinca memeyi kapattim 3,4 dk vermedim sonra verdim o anlık emzirme sorunsuz oldu ama ilk isirigi aldim hep,simdi ilk emerken isirmiyor karnı doyupta meme onemli olmayinca isirip guluyor cildiricam,gunduz 1 kere sagip 1 kere emzirmw seklinde gidiyorum yoksa memenin hali kalmadi zaten🤦♀️