bizimgofret Merhaba emziren annelerin covid aşısı olması hakkında bilgi verebilecek olan var mı? Öneriliyor mu yoksa beklemeli miyim?
151120 Sağlık çalışanıyım canım ben şu an doğum iznindeyim emziriyorum yaptırmadım .Tanıdıklat falan bu konuyla ilgili araştırma olmadığını söylediler garantisi yok dediler öyle
bizimgofret 151120 teşekkür ederim cevabınız için. Ben de araştırma yaptım hep varsayımlar var kesin bilgi bulamadım. İçim rahat etmediği için yaptirmiyorum şu anda.