Bir ay oldu doğum yapalı ikizlerime.
sırt agrıdı ve göğs agrısı pazartesi çekilmez hale geldi nefes almakta zorlanıyorum birde kusma eklenince ev dok. Aradım hemn hastaneye. Şuan 3 gündür hastanedeyim yavrularımı eşim babam ve annem bakıyor. Kalp kapakçık yetmezliği varmış oda ciğerlere su sızdırabilir ve nefes darlığı yapabilirmiş. Varmı aranızda böyle bişey yaşayan. ???? Biran önce yavrularıma kavuşmak istiyorum neolur dua edin.