Koalaannesi Bebeğim 2 aylık başta uni baby ile başladık ama hem içeriğinin çok güvenilir olmadığını hem de egzama yaptığını duydum mustela kullandım ama o da yıkarken kızarıklık yapıyo ne kullanmalıyım bilemedim sizler hangi şampuanı kullanıyorsunuz??
Thesra Koalaannesi Doğduğu günden beri mustela kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım çok memnunum ama bazı tenler hassas olabiliyor sebamed yada bübchen deneyebilirsiniz
Thesra Koalaannesi Mustelanın hassas ciltler için olan şampuanı da var aslında ondan da deneyebilirsiniz
Dlkbbygt Koalaannesi Dalinle başladık ama başında kızarıklıklar oluştu egzamaya dönüştü doktor tavsiyesiyle babe şampuana geçtik şimdilik sorun görmedik
Koalaannesi Dlkbbygt dalini bir kere kullandım o da kızarıklık yaptı içeriği de çok sağlıklı değil malesef
Thesra Koalaannesi Çok hassas ciltli olanları için mevcut bence deneyin yorumlarıda oldukça iyi şimdi baktım 👌👌
Alyakbrfth Koalaannesi doğduğundan beri seba med kullaniyorum benim bebegimde cok hassas cok memnunum
guel2604 Ben yurt disinda kaliyorum, ama Türkiyedede satiliyo .. E Bebek sayfasinda görmüsdüm 🥰 Koalaannesi