Kızlar prenses bebe den önceden alışveriş yapmıştım ve ürünlerimin bedeni hep büyük geldi ben 3 yaş aldığın takım bana 5-6 yaş olarak geldi Ben niye böyle gönderdiğiniz sorduğum halde makineye atınca çeker hanfendi biz bir beden bir iki beden büyük gönderiyoruz dedi ve aradan zaman geçti 4 5 ay sonra ben tekrar ürünü almak istedim ürünleri hoşuma gidiyordu ve ben iki takım ürünü aldım birini 6 yaş göndermişler birini 4 yaş benim istediğim beden biri 3 yaş biri de 4 yaşti galeye İnan almıyorlar onca laf ettim onca söz söyledim bana bir dönüş bile yapmadılar O yüzden sizden tavsiyem sakın asla prenses bebe’den ürün almayın almayın ve ürünleri solmaya da başlıyor devamlı yıkadıkça ve ben iade etmek istiyorum dedim ya bana dedikleri şey biz iade de yapamayız değişimde yapamayız