Merhaba hanımlar kızım 1 yaşına giricek diş çıkarıyor son günlerde poposunda ve özel bölge kenarlarında dışkıdan dolayı yaralar oluşmaya başladı kanıyor silerken hatta kabuk bağlayan yara deil de gözle görülür delikler olmuş ıslak mendille silince kanadgini fark ettm zeytinyağı sürdüm hemen çoğu geçti şükür az bişey daha kalmış ama poposunda sorum şu hangi krem gecirir Bepanthol sudocrem vs. Kızım normalde hiç pişik olmaz kaka yapar yapmaz değiştiririm duş çıkardığından asitli dışkı oluyormuş ondan diye tahmin ediyorm yardımcı olursanız sevinirim.