Eise Aptamil kullanıyorduk bebeğim biraz sıkıldı severek içmiyor 40 günlüğüz başka ne kullanabilirim sma gaz yaptırıyor demişler ama bilemedim
AlpAnnesi94 Eise bebelac gold derdim ama bulamıyoruz bu mamayı bebelac veriyoruz bende aptamil sma deneyerek buna geçtim
Epifenomen-gkc Ada_Deniz AlpAnnesi94 nerede yaşıyorsunuz? Malatya’da tüm ecZaneler msrketler hep Bebelac gold dolu çok görüyorum
Ada_Deniz Eise sma gaz yapmadı bizde ekstradan biz doğduğundan beri sma kullanıyoruz arkadaşımda bebelac gold dan memnundu şu sıralar mamalar bulunmuyor sıkıntılı aptamil de bilemedim hiç güvenemiyorum o markaya
AlpAnnesi94 Linamommg çok pahalıya geliyo malesef çok daha şyi fiyatlara koli koli alıyorduk artık fiyatı da zorluyor az bulunduğundan
AlpAnnesi94 Epifenomen-gkc kastamonuda yaşıyorum. İstanbuldayım şuanda buraya geldiğimde hep bebelac gold aldığım birkaç markette de bulamadım hep bebelac var. İnternette birkaç sitede var ama çok zam yapılmış.
Epifenomen-gkc AlpAnnesi94 burada her markette var ama fiyatı internet fiyatında, uygun değil yani. Mamalara çok xam yapılmış maalesef
AlpAnnesi94 Epifenomen-gkc maalesef.6 ayı geçtiğimiz için ek gıda da alıyoruz o yüzden bebelac ile devam ediyorum. Piyasa çok kötü malesef
Epifenomen-gkc Ada_Deniz burada her yerde var ama internet fiyatında 109 TL. Bir de Migros sanal markete bakmanızı öneririm internet üzerinden.