ErkekkAnnesii imkansız canım, kimlikle çocuğun doğduğu tarih yer alır. Kimliği almak için hastanenin verdiği belge lazım ki artık onu bile vermiyorlar direkt e-devlet’e geçiyor her şey. Orada ne yazmışsa o oluyor. Hatta ben 22 Temmuz 23:45 gibi girdim doğuma, sezaryen oldum, işlem bitince sordum saat kaç diye 12′ye 2 dakika var tam olarak demişlerdi. Ama 23 Temmuz diye yazmışlar, ve biz hiçbir şekilde değiştiremiyoruz onu kimliği alırken. Kimliklerinde şuan 23 Temmuz yazıyor bebeklerin. Ben de 2 dakikanın lafı olmaz diye 23 Temmuz olarak kabul ediyorum artık