Kızlar bebeğim 2 aylık bu zamana kadar meme mama olarak geldik her meme ve her mamadan sonra boğazındaki geçici hırıltı haricinde bi sıkıntımız yoktu hırıltı için birazda yüzünde pütürler vardı o yüzden doktor süt alerjisinden şüphlendi ve mamayı bıraktık zor da olsa neocate içiriyorum normalde 60 ml mama içen bebeğim neocateyi 30 ml içiyor bırakıyor ve çok aç olmasına rağmen memeyi almıyor sütümü sağıp biberonla veriyorum yine içmiyor ama aç ağlıyor napmalıyım sizce alerji için bu belirtiler yeterli mi ? Üstelik nemlendirci kullanmaya başladım ve yüzündekiler çokk azaldı sadece hırıltısı hafif var, alerji anneleri yardım edin lütfen. Acaba neocateyi bırakıp tekrar aptamile mi başlasam yoksa bebeğim memeyi almıycak ve sadece mamayla doyan bir bebek değil 🥺