Anne sütü sarılığı o canım biz 1 haftalık kontrole gittiğimizde öğrendik 21 değerle acil yatış yapıldı ışık tedavisi gördü 1 buçuk gün ertesi akşamına taburcu olduk ama 3 gün sonra değer 6 dan 15 e çıktı 1 ay her gün gittik bütün testler yapıldı sonuç olarak anne sütü sarılığı yani artık doktor 15 günlük Ken mama dedi gündd 20 cc mama verdim 1 aylık olana kadar onuda içemiyordu öyle böyle atlattık hastanelerde geçti bir ayımız yani kilo da alıyordu sütümden. Ama azcık mama verdim şırınga ile öylr öyle 1 ay sonunda değerler düştü. Lakin vücudundaki sarılkk 3 ay sonra filan geçti siyahi gibiydi oğlum resmen sarılıktan🙄