MelisaAze benim oğlumda da kızarık yanık gibi ama gittikçe büyüdü. Doktora sorduk harita dil dedi bize. Bazı bebeklerde olabilir ağrısızdır geçebilir geçmeyedebilir dedi. Ne kadar da ağrısı olmasa sıcak içemeyebilir dedi ileriki yaşta da asitli sıcak yemek veya içecek tüketemeyebilir dedi. Açıkçası benim anladığım kadarıyla bi tür doğum lekesi olabilir