Merhaba kızlar, geçen ay kızımı rutin kontörlü için doktora götürdüm nötrofil değeri düşük çıktı. Bugün yine kan alındı. Biraz daha düşüş var. Periferik yaymada sorun yok dedi doktor. 1 ay sonraya yeniden gün verdi. 12 aylık bu arada.
Sizin başınıza böyle bir şey gelip düzeldi mi acaba? Varsa ne kadar sürede düzeldi?