buse0645 Arkadaşlar kırkımız çıktıktan 15 gün sonra adetim geldi emziriyorum normal doğum yaptım. Yani doğumdan 8 hafta sonra tekrar kanamam oldu böyle birsey yasayan var mi yoksa baska birseymidir bu kanama