koalaveannesi bendede acayip bıyık var kendim almayı beceremiyorum kuaföredeçıkamıyorum pala remzi olduk iyce bide kaşlarımı en son bebeğimi anneme emanet edip kuaförde aldırdım ama hiç güzel almadı kaşlarım normalde çatık oluyodu alınınca ama bu sefer kız başkaydı dümdüz aldı ne söylemek gerekiyo istediğim gibi alması için acemi birine mi denk geldim