fatimas27 Arkadaslar ben kızımı 8. Aya kadar emzırdım. Sonra da mamaya başladık simdi 1 yaş 2 aylık. Siz mamayı ne zaman bıraktırdınız ve süte ne zaman başladınız
Ikrazumra19 fatimas27 mamayi 18 aylik kendisi birakti Suan 32 aylik hala sut vermiylrum bol yogurt kefir ayran iciyoruz
Fatmaimarusta fatimas27 benim oğlumda mama içiyor 11 aylık şuanda ama çok içmek istemiyor bende 1 yaşına kadar en azından biraz zorluyorum içsin diye
Damla29 Ikrazumra19 1 bucuk yaşına kadar mama yedi yani bende yemesi taraftarıyım hatta 2 yasına kadar ama bakalım zaman ne gösterir