_ahmetkader Bana eşimin teyzesi ilk doğduğunda ver ki gaz olmasın dedi o ikiz bebeklerine vermiş ama ben vermedim şuan 9 aylık yine hiç icmedi
Kymkkymk _ahmetkader biliyor musun bu doğru bunu bende duydum bi yakınım yeni doğum yaptığım da söyledi ama açıkçası çekindim yapmadım o yapmştı ve gayet güzel gaz sorunları yaşamadan atlatmştı
Serenity1 _ahmetkader kesinlikle doğru. Benim de kızım a içirmiş annem ilk daha odaya gelir gelmez ilk emzirmeden önce. 1 cay kaşığı. Inanın hic sıkıntı yaşamadık maşallah diyeyim 😊😊