zeynepzeze Merhaba, bebeğimle kendime almayı düşünüyorum. Acaba rahat mı? Kullananlar varsa yorum yapabilir mi 😊
Elfydr zeynepzeze ben Crocs lari cok seviyorum. Evet cok rahat. Her yaz kızıma mutlaka alirim. Bu yaz iki tane alacağım. Miniğime de ablasına da 🌸❤
Snmtt zeynepzeze eşime almıştım hediye olarak. Çok memnun asla yıpranmadı. Bende benzeri vardı farklı marka o anında yırtıldı ve aradaki fark rahatlık açısından çok belli😇
Planetree zeynepzeze evet çok rahat ama önü kapalı olduğu için ve bir numara büyük almama rağmen ayak parmağımda apse yaptı.Giymeyi bıraktım düzeldi çok şükür.Önü açık olan modelini tavsiye ederim
Elfydr zeynepzeze yoo giyer tabiki de. Her yaz alıyorum dedim ya. Yazin sonuna kadar elbise tayt etek pantolon Her şeyin altına giyiliyor. Kizim yazin crocs dışında başka ayakkabı terlik giymez.
zeynepela2 Bence küçük çocuklar için gereksiz pahalı hemen küçülüyor uzun süreli kullanımı yok alıp pişman olanlardanım
zeynepzeze SedaMeyra Çok teşekkürler cevabınız için 😊 Peki kalıbı nasıl bir numara büyük mü almalıyım
cydcvk zeynepzeze yaa herkes çok memnun kalmış ama nefret ettim. Baş parmağım biraz kalkık ondan mı bilmem ayak hep öne gidiyo tırnağıma hep baskı yaptı. Sanki batık tırnak gibi oldu şişti yara yaptı tırnak ete battı falan
zeynepzeze Semaylmz18 Bebişiniz kaç aylık? Oğlum 18 yakına acaba rahat bir şekilde giyebilir mi düşer falan diye korkuyorum
Minikannesiii zeynepzeze ben sağlık personeliyim yıllardır kullanıyorum çok memnunum ilerde kızıma da alacağım 🙂
Ef24 zeynepzeze ben almıştım kendime 5 yıl önce hemşireyim hastanede kullanıyorum memnun değilim belki benim ayağımdan kaynaklıdır bir numara büyük almışım değiştirmemiştim belki de ondandır bilemiyorum çok terleme yapıyor ve düz yolda yürürken bazen takılıyor gibi oluyor düşme tehlikesi yaşadım birkaç kez ama rahat mı evet rahat keşke terleme yapmasa