Merhaba hanımlar 2 hafta önce doğum yaptım. Sezaryen olduğum için sütüm çok az geldi, göğüs ucum olmadığı içinde emziremedim fazla. Durumu bildiği halde bebek hemşiresi emzirmem için zorladı. hem anestezi hemde erken doğduğu için uyandırmakta güçlük çekiyorduk. sarılığımız var ama çok değil şuanda da 1 saate bir emziriyorum emme durumu 1 haftadır iyi ama hala gözlerinin içi sarı yüzünün rengi biraz gitti gibi. Emzirmek dışında bir şey yapamıyorum ama sizin başınıza böyle bir şey geldi mi? Geldiyse ne kadar sürede düzeldi?