birarzu 2 numaralı mamaya 6. aya girdiğimizde mi yoksa 6 ayı doldurduğumuzda mı geçiyoruz arkadaşlar ? Şu ay olayını bir türlü çözemedim mama konusunda beni bir aydınlatın ne olur.