OlgaArslan Yusuf_goktug bu mamaktakine bakayım hepsinden tek tek fiyat alacağım ama mamaktaki ayrıca aklımda olsun. Sünnet dışında bi ücret vs çıktı mı acaba ?
mrstucii06 OlgaArslan Dr.onursal yıldız tek geçerim bu doktoru 2 aylikken sunnet ettirdik tekbirle salavatla herseyi anlata anlata açıklaya açıklaya yapti bizde yanindaydik ankara sunnet deyince en basta zaten bu hoca çıkıyor lokal anestezili klips yontemiyle yapiyor gir instagram profiline zaten baska yere gitmezsn
OlgaArslan mrstucii06 şu an en çok aklıma bu yer kaldı çoğu kişi burayı önerdi araştıracağım mutlaka çok teşekkür ederim ❤️
Hanifebarlas OlgaArslan Mamak akderede bebeğim 2.5 aylıkken onursal yıldız doktora yaptırdık klips yöntemiyle dikişsiz ve inanılmaz memnun kaldım her konuda yardımcı oluyor ayrıca kısa sürede iyileşti sorun yaşamadık ve her konuda bilgilendirme yapıyor sünnet öncesinde Sünnet ücreti 600 TL ama değerdi
OlgaArslan Hanifebarlas bikerem Borankus burasını beğenen çok kişi var anlaşılan gerçekten düzgün bi yer. Peki doktoru tek mi ? Sizlere de numarasını vs verdimi ? Sünnet ten sonra da ilgilendi mi ?
bikerem OlgaArslan ozel ilgin tip merkezinde dr onursal yildiza yaptirdim 2.5 ay once bebegim 2.5 aylikken. Cok cok tavsiye ederim😁 500 tl de ucreti
Borankus OlgaArslan özel ilgin tip merkezinde yaptirdik cok memnun kaldik 500 liraya yaptirdim bu arada düşünürseniz eğer bilginiz olsun
TiniminiKayra OlgaArslan vedat ali canoglu ozel klinigi var Keçiörende klamp yontemiyle yapiyor cok memnun kaldik 3bucuk aylikken yaptrdik..ilgili bi doktor bi skinti oldugunda watsapdan hemen donus yapiyo 500tl vermistik aralik ayinda
bikerem OlgaArslan kendisi ilgin tip merkezinin başhekimi. Hemsire hanim asistanligini yapiyor. Bilgilendirmeleri hem sözlü hem yazili verdi. Cep telefonjndan iyilesme surecinde gece gunduz ne zaman soru olsa yanitliyor. Biz hicbir sorun yasamadik zaten 3 ya da 4 dakika surdu. Oglum 2.5 aylik oldugu icin de hiicccc en ufak bi aci sizi vs olmadi. Ilk igne vurulurken ve klips çıkarılırken 1 2 dakikacik agladi
Adeviyee OlgaArslan baya diyen olmuş ben de onursal beyi söyledim ama ben henüz yaptırmadım gördüğüm kadarıyla da yaptıranlar memnun
MKaraniko Snmtt ben de orda doğum yaptım. Ama kadın doğumcu yapıyordu orda sünneti. Ben ömer beyin hastasıydım, sünneti başka birisi yapacak dediler. Ve sadece sanırım yenidoğan bebeğe yapılıyordu. Büyüklere yok diye biliyorum. Ben mayıs 21 de doğum yaptım
Snmtt MKaraniko evet sanırım kadın doğumcu yapıyor ama çok güzel yaptı sünnetini. Ben Tarık hocanın hastasıydım o yaptırın mutlaka rahat edersiniz deyince hiç tereddüt etmedik büyüklere olmadığını bilmiyodum 😇
Dildare OlgaArslan Doç. Dr. Ferda Şenel’in kliniği Mustafa Kemal mahallesinde. Kasım ayında nakit 1800, kredi kartına 2000tl fiyatı vardı.
OlgaArslan bikerem yaa çok güzel. Peki bilmediğimden soruyorum kusura bakmayın bu sünnetin kaç çeşidi var 🙈 dikişli falan da varmış sanırsam bu klips nasıl oluyor
bikerem OlgaArslan klipsli yonteme klempli de deniyor. Onursal bey bu yontemi kullaniyor. Plastik bir aparat takiyor pipiye etrafini kesiyor bisturi ile. Bu klips iki yara ucunu birsrada tutuyor 3 gun kaliyor. Dikis atilmiyor kanama da olmuyor. Gobek kordonuna takilan plastik gibi dusunun. Çıktığında da yara kabuk baglayip düşüyor. Sislik morluk olabiliyor ama bizde ne sci ne sizi kanama hicbirsey olmsdi cok sukur.
Adeviyee OlgaArslan onursal yıldız var eşimin yeğeni onda sünnet olmuştu çok memnun kaldılar biz de randevu aldık 600 lira dedi bu ayın sonunda yaptıracağız inşallah