OlgaArslan Etimesgut devlet hastanesindeki doktora yaptırdık biz tabi bi seneyi geçiyor.3,5 aylıktı. O doktordan memnunduk. Numarasını veriyor, mesajlara cevap da veriyordu. Hepimizi içeri aldı sünnet olurken falan özel gibi hissettik malum devlet Hastanesi’nde alışık olmadığımız seyler 😄 Sebahattin Aytekin doktorun ismi. Hastaneyi arayıp sünnetle ilgili bilgi almak istediğinizde doktorun numarasını veriyorlar zaten. Şimdilerde evde yapıyormuş pandemiden dolayı.
Pursaklardan da memnun olduğunu söylüyor ama doktorla iletişim diğer kadar kolay değil anladığım kadarıyla.