OlgaArslan Bana hastane öneride bulunur musunuz ? Oğlum 7 aylık yaşına girmeden yaptırmak istiyorum ama oğluma doğum yaptığım hastanede olmuyormuş. Zaten pandemiden dolayı bir çok hastane yapmıyormuş. Eğer yaptırdıysanız bana da bilgi verirmisiniz lütfen
Snmtt OlgaArslan Hrs kadın hastanesinde doğum yaptım doğar doğmaz orda yaptırdık sünnetini. Her gören doktor çok başarılı olmuş sünneti dedi. Hiç bir sorun yaşamadık hemen iyileşti ama tabi doğar doğmaz olmuş olmasının da etkisi var iyileşme süresinde. Yine de öneririm 👍👍
Feraye_ OlgaArslan bende yaptirmak istiyorum keciorende sunnet klinigi vsr internt bakin bi istersneiz yorumlari cok iyi orda yaptirsam doye dusunuylrum bakalim onumuxdkei aylarda
Kahvedelisi OlgaArslan Memorial ankara hastanesinde yaptırdık cocuk cerrahi giriyor ameliyata çok memnun kaldık
QueenOfDisaster OlgaArslan özel ilgin tıp merkezi var arkadaş orda yaptırmıştı lazerle kesmişler galiba bayağı memnunlardı. Bende araştırdım olumlu yorum oldukça fazla. Bende orda yaptırmayı düşünüyorum
Snmtt OlgaArslan evet geçen sene nisan ayı. Tam sayıların en yüksek olduğu zamanlar. Orda sadece kadın hastalıkları olduğu için risk düşük. Pandemi hastanesi olmadı hiç o yüzden rahat yaptırmıştık
mrstucii06 OlgaArslan Dr.onursal yıldız tek geçerim bu doktoru 2 aylikken sunnet ettirdik tekbirle salavatla herseyi anlata anlata açıklaya açıklaya yapti bizde yanindaydik ankara sunnet deyince en basta zaten bu hoca çıkıyor lokal anestezili klips yontemiyle yapiyor gir instagram profiline zaten baska yere gitmezsn
MKaraniko Snmtt ben de orda doğum yaptım. Ama kadın doğumcu yapıyordu orda sünneti. Ben ömer beyin hastasıydım, sünneti başka birisi yapacak dediler. Ve sadece sanırım yenidoğan bebeğe yapılıyordu. Büyüklere yok diye biliyorum. Ben mayıs 21 de doğum yaptım
Snmtt OlgaArslan 2500 gibi bir şey hatırlıyorum ama çok da emin değilim. O civarda ama 2den az değildi
Feraye_ OlgaArslan 550 tl demislerdi yorum yapmistim oraya gorebilirisniz yorumlae kismindan klinigin bilmiyorum ya herkes memnun kotu bi yoruma denk gelmedim
Aren20 Pandemi zamanında 2000 tl ye Tobb hastanesinde Haluk Öztürk e yaptırmıştık. İnanılmaz memnun kaldık. Tavsiye ederim
OlgaArslan Feraye_ evet baktım ama mart başına kadar 500 nakit 550 kart diye yazılmış. Tekrar arayıp görüşmek lazım. Yorumlar da gayet iyi evet dikkatimi çekti. Çok teşekkür ederim araştırayım orayı da
OlgaArslan Kahvedelisi memoria gibi bi hastaneye çok iyimiş ücreti. Peki yatış vs veriyolar mı kaç gün kalıyosunuz ?
Kahvedelisi OlgaArslan biz doğumun ertesi günü yaptırdık hastanedeydik zaten 1 günlüktü kuzucuğum öğleden sonra çıktı yatıs yapılmıyor normalde bir kaç saat hastanede kalıyorsunuz doktorumuz aşırı iyi cok tatlı biriydi cok da ilgiliydi cep telefonundan her dk ulaşabildim ismini bakıp yazıyorum size hemen
Kahvedelisi Kahvedelisi OlgaArslan ibrahim ötgün hoca prof zaten cocuk cerrahisinde. Araştırmışsınızdır zaten üroloji doktorları da sünnet yapıyor ama cerrah tercih etmenizi öneririm