_BirAnne Hanımlar oldum olası temizlik yapmayı sevmezdim ama evlenince deiştim evim hep pırıl pırıl olurdu ama düzen birtürlü oturtamadım. Küçüklüğümden gelen dağınıklık alışkanlığı galiba ) mesela bişeyi alır kullanırız eşimde dahil yerine koymayız durur oyle gardrobu her hafta düzenlerim millet bi kazak alır düzenli biz bi alcaz tüm dolap baş aşağı 😃 sorum su çocuk olduktan sonra pimpiriklendim iyice heryer tertemiz olaub diye uğraşıyorum ama dediğim gbi düzen oturtamıyorum ya bebeğim uyanıyor ya ben uykusuZ oluyorum biyandan bebeğim akşam uyusun yapiyim diyorum biyanım uyu sende sütün azalmasın dinlen diyor valla düşünmekten kafayı yedim çocuğu olanlar bu duzeni nasıl oturttunZ bana bi akıl verin hiçbişey. Yetişmiyor 😩🤦🏻♀️
Balkizlarim _BirAnne valla ben derin temizlik 3 haftada bir yaptığım için düzende kurdum bunu kızımada aşıladim çünkü dağınık olursa kafam da balonlar şişiyor sanki 😁 eşimde mesela aldimmi düzgün alır mesela bugün gene düzenledim kafa rahat içim pır pır oluyor çekmeceler rahatladi 🍭🤗
mrv5556 _BirAnne aldıgınız şeyi işiniz bitince yerine koymakla başlayabilirsiniz bence, 😁 😁 tabi eşin de yardım etmesi ile güzel Bi temizlik yapılabilir
Morfrenk _BirAnne çocuktan sonra gelen temizlik aşkı bence çocuktan başka bir şeylerle uğraşma isteğinden 🙈 bende temizliğe sardım bu kadar sevmezken.
_BirAnne Balkizlarim ne yaparsam yapayım eşim hep bana güvenitor hiçbişeyi yerine koymaz çekiç bile kullandığı yerde durur bktım valla derin temizlik daha hiç yapamadım doğumdan beri bebeğim iki aylık
Bebegim_28 Balkizlarim derin temizlik derken 3 haftada bir napıyosun mesela banada fikir olur belki 😊
_BirAnne Mom078 uyumazsam sütüm kesilirmiş sütüm yorgun olurmuş dayanamazmısım benimde işime geliyo tabi ama napiyim
_BirAnne Balkizlarim nasıl olacak o işde bi işe başlıyorum bebeğim uyanıyor kucak istiyor emmek istiyor yarım kalıyor bidaha yapasım gelmiyor mesela sabah kalkıp ne yaparsınız o gücü kuvveti isteği nasıl sağlıyorsunuz
Yenianne15 _BirAnne Aldığım herşeyi yerine koyarım. Çamaşırları katlayıp yerleştirirken dolapları da hemen düzeltirim temiz çamasırlarm öyle koyarım. Gece yatmadan lavaboyu falan yıkıyorum Dağınıklığı topluyorum. Her duş aldıgım da deterjan la duşakabini de yıkıyorum deterjan içinde duruyor her zaman. Şarjlı dik süpürgeyle sabah bebeğim uyuyorken hemen onunla süpürüyorum bide silvanın kuru mopu var onunla da koltuk altlarını fayansları parkeleri siliyor gibi üstünden geçiyorum tozu direk yapışıyor üstüne. Bide yeni sprey moplardan aldım çok pratik hemen de onla siliyorum 2 günde 1 toz alıyorum annem falan geldiğinde büyük süpürgeyi açıyorum banyoları falan yıkıyorum bu kadar😃 cam falan bende hiç silemiyorum bebeğim hiç durmuyor.
Balkizlarim _BirAnne sabah ilk isim kahvemi içip kara kalem çalışması yapıyorum çocuklar uyanana kadar 8 de hepsi kalkmış oluyo ben onları giydirip süslerim kahvaltı yaparız sonra müzik eşliğinde dans ve temizlik gelir sonra pazar market alışverişim varsa yaparim sonra yemek sonra etkinlik ders zoom sonra akşam bidaha dagilanlari toplayıp kızımı yıkayıp uyuttup sonra büyük kizlarimla yine oyun oynarız eşim gelir yemek yeriz mutfağı ortalığı toplar zumburlop yataga 🤣
mom1236 _BirAnne ben gece yatmadan önce mutlaka her yeri toplarım, mutfak, kanepe örtüsünü düzeltirim ortada bişey bırakmam. Mantığım ise şu; ya ölürsem millet beni pis pasaklı mı bilsin, siz de bu mantıkla hareket edin saçma gelebilir ama 😅
queenMother mom1236 ay aynı düşünce bendede var biyere gideceksem evi pırıl pırıl yaparım ya ölüm gelirse diye ben ölünce sanki kim ne derse desin😂😂
Damla29 _BirAnne toplayarak yani aldıgımı düzgün alarak 😀 sende söylemişsin aldıgını düzgün alırsan dağınıklık yapmazsan evin toplu olur cnm ben akşam yatmadan 1 saat evi toplarım sagı solu mutfağı sonra yatarım sabah bidaha ev toplamakla uğraşmam kalkınca çamasırlaro toplar asılcak varsa asarım yemegimi yerim güne başlarım
Damla29 _BirAnne he bide ben cok takıntılıyım dağınıklık konusunda hemen toplamaya yönelirim tv ünitesine bişey konuldu bardak mesela veya cüzdan hemen alır yerine koyarım gözüme batar yoksa o orda sinir olurum
_BirAnne Mom078 benim bebe gündüz hiç uyumaz ve hep kucakta gezmek ister sobaya odun atmak için balkona çıksam basar cırıltıyı odalara yanıma da götüremiyorum soğuk oluyor gecede uyuyorum işde 🙇🏻♀️
2papatya _BirAnne ikizlerim var yanlız bakıyorum.. aldığım seyleri kullandıktan sonra yerine koyarım başta acayip karışıyor çünkü ortalık.😂😂 Atıyorum bebeğin bezini atmaya gittim orda bi döküntü gördüm onu da dönüşte yerine koyarım su içmeye gittim bardağımı hemen makineye koyarım biberonla işim bitti yıkar koyarım. Çocuklar uyurken makineye çamaşırları atar deterjan doldururum uyanınca düğmesine basarım onlar uyanınca çamaşır katlarım hem yanlarında oluyorum hem işimi yapıyorum. Yemeği onlar uyurken yaparım temizliği eşimin evde olduğu zaman yapıyorum çünkü süpürge sesinden korkuyorlar 😂ama bebeğiniz daha küçük zamanla oturur düzeniniz hersey bir anda olmuyor ☺️