tospikinannesi1 [url=https://hizliresim.com/snjzwU][img]https://i.hizliresim.com/snjzwU.jpg[/img][/url][url=https://hizliresim.com/snjzwU][img]https://i.hizliresim.com/snjzwU.jpg[/img][/url] Kızlar bu ne bebeğim 4.5 aylık şimdi fark ettim diş gibi çok sert ama herkes diş değil diş böyle olmaz diyor
tospikinannesi1 Bi de yan tarafı da bayağı şiş beyazlamış doktora gidicez yarın ilk bebeğim bu yarına kadar aklıma takılmaması için burdan sormak istedim belki bilgisi olan vardır
Birannebirbebekkkk Canım bu diş incisi sanırım. Bizde de olmuştu doktor normal kendiliğinden geçer dedi. Korkulcak bir şey değil yani
tospikinannesi1 Birannebirbebekkkk uzun zamandır elleri ağzında kaşıyordu sürekli bu aralar da sürekli kaşıyor uyanır uyanmaz eli ağzında çok hırslı sokuyor ağzına ne bulsa eline de aynı şekilde diş mi acaba dedim bende canım teşekkür ederim
Birannebirbebekkkk tospikinannesi1 diş incisinin dişle bir ilgisi yok canım. Bizim de 40 günlükken falan olmuştu ertesi gün kaybolmuştu. Zararsız bir şey yani. İstersen internettten diş incisi diye bir araştır