anne-11 135 gün sonunda evdeydik 🙏 ben özellikle enfeksiyon kapmamasına çok özen gösterdim halen de gösteriyorum düzenli oda havalandırma, oğluma dokunmadan önce mutlaka el yıkama, ben dahil eşimin falan ağzına burnuna çok temas ettirmemeye çalıştık. Beslenme de 3 saatte bir şeklindeydi mama veriyordum, çabucak kavuşun inşallah 😊