Miraykiz58 oğlum 1 yaşındayken ton balığı salatasının içindeki yeşilliği yediği için dudakları kocaman olmuştu yağı bulaştığı için. doktor sakın bir daha vermeyin hem balığın türünden hem de konserve olduğu için yüksek alerji riski var demişti. Ki siz direk balığı vermekten bahsediyorsunuz.