Slm kızlarrr🙋🏼♀️ Bebeğim 27 günlük gündüzleri anne sütü alıyor geceleri mama yiyor gündüzleri uykuya dalamıyor sanki anne sütünden doymuyor mu diye düşünüyorm ama çiş yapıyor Mama verdğimde uyuyor bazen ondada uyumuyor ama genelde mama yedğinde sanki daha bi doyuyor gibi oluyor birde geceleri sadece mama verdğimde 40 ml fln veriyorm normalmi sizler ne kadar veriyosnz her bebek farklısır ama az çok fikrim olsn diye soruyorm tşk ederm 🌺🥰