zehyag61 bizimkinin ilk 2 banyosunda sesi çıkmadı şimdi 3 aylık olmak üzereyiz ağız tadıyla bir banyo yaptıramıyoruz Allahım evi başıma yıkıyo sesi gidiyo ağlamaktan ne zaman bitiripte kucağıma alıcam diyorum, alıyorum en az 15 20 dk sinirden memeyi almıyo üzerini giydirtmiyo donucak elim ayağım bağlı kalıyorum,aletini giydirip tekrar pışpış yapıyorum 10 dk sonra diğer kıyafetini tek tek yani ve bizimkide banyodan sonra uyumuyo sersemler uyur bebekler genelde ama uyumuyo çok çaresizim bu konuda, nasıl sevdirebiliriz bilmiyorum 🤷♀️