34+2 prematüre Doğan bebeğim 2 aylık oldu yaşıtlarına yetişti 4800 gr oldu. Çok aşırı kolik sancımız var. Kullanmadığımız ilaç kalmadı doktor şimdi de zinco ve aguline şurup önerdi ama daha da kıvranmaya başladı , sap sımplex deneyeceğim kullananınız var mı kaç damla kullanılıyor ? 😭 küçücük bendeniyle çok kıvranıyor yavrum 😔