Hanımlar normal hipp mama kullandım ama bu combiotic daha iyi dediler , emziriyorum ama korona oldum süt sağıp veriyorum yetmiyo bazen mama veriyorum, bide 1 aydır göğüslerim iyileşmiyo zor emziriyorum bazen dinlendiriyorum mama vermek zorunda kalıyorum bebeğim 1 ay 3 günlük