Kızlar , bebeğim 7 aylık gece 366363 defa kalkmaya başadı, uyku eğitimi vermeyi de düşünüyorum ama izlediğim videolarda gece emmesini terk etmeniz lazım diyor dr da kesebilirsin artık gerek yok dedi ama ben 9 aya kadar terk etmesin diyorum 2 kez glan kalksın buna okeyim ama nasıl yapılır bilemedim belli saat aralıklarında vermesem anlar mı ? Yoksa komple küser mi istemez mi yoksa 363772:) kez kalmaya devam eder mi var mı bu işin ortası