BirEylulMeselesii Bende hep sağan anneleri anlamam gündüz 2 saatte bi emiyo zaten çocuk sağsam çocuğa süt kalmaz gece bazen uyanıyorum taş gibi olmuş bebeğimde uyuyorsa o zaman sağıyorum sadece onlarda birikti tarihi geçti taa ekimde sağdığım süt var buzlukta
Zuhal1414 daisybebek hala 3 saatte bazen 1 saatte kalkıyor anlamadım doğru dürüst emmeden geri uyuyor
Zuhal1414 Mircet bizde 4. Ay a giriyoruz az kaldı da ben hala 2 saatte emziriyorum çünkü çevreye bakmaktan doğru dürüst emmiyor 😞
Eliffffffffffff Zuhal1414 Benim bebeğim emmiyor. 2 aydır sadece sağıyorum. Hep yeni sağdığım sıcak sütü dolaptakine ekledim. Hiçbir şey olmadı. Neden sorun olsun ki? Sonuçta bozuk bi süt değil