Eymenveannesiii derodunya tatlım bu beşiğin şuanki piyasası zaten 400 450 tl ikinci el olarak geçiyor sonuçta 600 nasıl diyosun
Buralardayeniyim16112020 derodunya bende satiyorum wma kendisini 450 e aldim sifirini 3 aylik kizim suan malesef yine de ikinci el dedikleri için 200 tl teklif veriyorlar yoksa tertemiz ayni model 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Busraapo İnşallah alıcı bulursunuz üstte kalsın bende kız bebek kıyafetleri satıyorum düşünen olursa 💜🥰
Sinop57 derodunya 450 liralık bir urun 2. El de fiyat olarak ne kadar olur pekı yıne de Siz bilirsiniz