BebekYaman Bebeğim 21 günlük, az önce sağlık ocağı aradı. Topuk kanı testinde değerler yüksek çıkmış 3. Kanı alacaklarmış. Başına gelen oldu mu hiç? Çok endişeleniyorum kötü bir sonuç çıkacak diye…