Hanımlar 1 haftadır kızımı geceleri yanımızda uyutuyorum yanına yatarak sonra beşiğine koyuyorum biraz direniyor tabi ama ninni söylüyorum şarkı söylüyorum sonra pes ediyor uyuyor ama gündüzleri yapamıyoruz bunu memede uyuyor gündüzleri nası yaptınız siz hadi gece karanlık bi şekilde oluyor ama gündüzleri nası yaptınız siz bebeğim 1 yaşına giricek haftaya tabi gece bi kaç kez kalkıyor emmeye o da kesilmedi daha tecrübeli anneler fikir verirseniz sevinirim