pembeninkurku bizimde öyleydi ilk 4 ay 4 yıl gibi geçmişti boğulur korkusuyla, bizde reflü de olduğundan hem ağızdan burundan kusma hemde tükürük ile tıkanma oluyordu, su an 6 aylığız neredeyse tamamen geçti , kendimce reflü yastığı kullandım bir de gazı çıkmadan yatırmamaya çalıştım ,