NurR Denemek istiyorum da yapısı nasıl bacaklarda iz yapıyor mu? Birde kaç kiloya kaç numara kullanıyorsunuz
ygmr NurR arkadasim.lullanio.cok memnun primadan sonra en iyisi.dio imceymis 6 7 kilo arasi oglu 4 beden kullanior
OlgaArslan NurR ben sleepy kullanıyodum memnundum ama kilosuna göre almama rağmen 3 numara iz yaptığı için komili deneyim dedim 3 numarası iz yapmamıştı şuan 7 kilo oldu 4 numara aldım memnunum şimdilik
NurR ygmr büyük olsun da istemiyorum bacaklarının arasında toplanıyor bacaklarını birleştiremiyor tam rahat olsun istiyorum da bende 4 bakıyım o zaman benimki de o civarlarda
[silindi] Goon denemek için aldık çok memnun kaldık. Şimdiye kadar nerdeyse bütğn bezleri aldık en çol huggies ve goon u beğendik prima dışında
[silindi] NurR huggies primadan daha kalın ama kuru tutms konusunda çok iyi ben akşam 9 gibi altını değiştiriyorum sonra sabaha kadar dokunmuyorum uykusu açılmasın diye. Ve sabah kupkuru oluyo