Leylamoms Hipp 1 kullanıyordum kızlar 2 numaraya geçtik ancak yoğun balık yağı kokusu var. Sizde de ayni koku var mi? İçerken reddetmiyor bebeğim ama kokusu kustugunda bile balık yağı kokuyor.
Annis-ogul Leylamoms ayyy ciddi misin cnm yaa bizde yeni 6 aylik olduk bi dünya 2 numara aldim ins icer daha açmadım kutuları. 1 numara cok iyi ins iki numara da oyle olur
sirdaass Leylamoms kıvamı da yoğun un gibi diğeri biraz daha kuruydu. İçerik olarak değişik zaten ama çok şükür kızım reddetmiyor 😌
Leylamoms sirdaass bizim de henuz reddetmiuor ama kokusu beni çok rahatsız etti halbuki çok memnundum
Annis-ogul Leylamoms off bakalim bnde yarin baslicam ins boyle bisey olmaz yada reddetmez. Bize cok iyi geldi bu mama cunku😔