Yonca20 O kdr kötü olmuş ki , pişmiş, artık pötür pötür olmuş kızım 5 aylık. Fito , hametan, zeytinyağ hepsni denedö geçmedi ne önerirsiniz
Fasulye12 Yonca20 bebeğimin pişiğini penaten krem çabucak geçmişti . Burda okuduğum kadarıyla Arko krem de çok iyi geliyormuş
Erva0607 Sudokrem sürdükten sonra nişasta döktüm sürekli bide sleppy kullanıyordum bezi değiştirdim şükür düzeldi
elifiii Yonca20 pişik ile pütürlük ayrı şeyler aslında. Eger pütürlü kırmızı kabarıklık varsa mantar olmustur. Her alt acmada suyla yıkayıp tamponlayarak pamukla kurulayın. İyice kurulamalısınız. Üzerine travazol veya trosyd , hametan ve oksizinc %40’lık kremden sürün. gecene kadar bu sekilde uygulayabilirsiniz.
babymilax Yonca20 desitin ama mor olan. 2 ay uğraştık o pişik belasıyla artık kanamaya döndü doktorun yazdığı kremlerin hiçbiri etki etmedi, bi eczacıya krem yaptırdık etki etmedi derken desitin kullandım ne hikmetse geçirdi. Diş zamanları hep pişik olurdu hametan mavisi ve pudrayla geçerdi ama bu seferkini geçiren desitin oldu. İnşallah iyileşir yavrunuzun pişiği