Aleynur Merhaba anneler bir sorum olacakti bebeğim 34+5gunluk doğdu 2 aylık olduk bugün kalça çıkığı kontrolü vardı sağ taraf 53 60 sol tarafta 63 60 çıktı kalça çıkığı var denildi böyle olup düzelen annelerimiz varmi
Deletedmom4440 Aleynur tabiki düzelme şansı var kimisi Çelik korse kullanır kimisi çift bez takar doktor size ne önerdi
Sumeyra87 Aleynur bize sadece 62 63 diye bi rakam derken duydum sekretere sonrada normal dedi ultrasonu yapan doktor
Sumeyra87 Aleynur olabilir ama size neden bisey demediler anlamadim ben onu sadece cikik var demekle olurmu ne yapacagini neden soylemediler