Kızlar merhaba 😃
yaa sleppy bez kullanıyoruz doğum yaptım yapalı sürekli bezden taşıyor altına geçiyor hergün zıbın değiştirmekten usandım aceba küçük mü geliyo die düşündüm bir 3 kullanıyorduk 4 e geçtik ama yok her seferinde üst değiştiriyorum tekrar sleppy kullanan anneler sizinde böyle oluyor mu ?? Aceba bezini mi değiştirsem diyorum hangisi sızdırmaz sizce ne kullanıyım??😵😵