arzubayram_ önsüt gaz yapmaz, eğer fışkırır tarzda geliyorsa bebek ağzını açarak yutkunur hava yutar o gaz yapar. Tabi emzirme pozisyonunu değiştirirseniz , memeyi kavraöa şeklini değiştirirseniz önsüt tazyikli gelmez. Farklı pozisyonları bi araştırın. Geriye yaslanarak emzirme memeyi kıstırarak emzirme gibi. Birde emzirirken memenin bebeğin göğsüne ağırlık gibi binmediğinden emin olun. Eğer bebeğin göğsüne biniyorsa bebek yine ağzını açarak yutkunur.