Azsekerlikahve Mom0971 öyle farklı okudum ki başlığı… parmağına ayağını bas ki emmesin bi daha 🙈🙈🙈 çok saçma 😛
Cin Mom0971 bebekler 2 yaşına kadar oral dönemde yani herşeyi ağızları ile tanıyorlar. Bu yüzden oldukça normal bir durum ayağını tanıyor