Borankus Kizlar kendi sacimin uzerine bu ombreyi yaptiricam 250 liraya sizce tonu guzel mi taban rengi koyu kumral olacak kendi rengim
Hakaninannesi Borankus fikir istediğiniz için söylüyorum da bence çok açık sarı ya doğal tonlar daha güzel oluyor.bi de bu ton saçlar makyajsız çok bakımsız ve yorgun gösteriyor insanı.
Simiyy Berenkooommm 100 mü ben omreyi komple kesimle beraber 500e yaptırdım geçen sene, kazıklandım mı lan yoksa