Ebruarya oğlum kolikti ve gazlıydı, 1bucuk aylıkken fark ettik bizde. Doktor önemli olmadığını zamanla kaybolayacağını ve asla para basmak göbeğini bağlamak gibi şeylerle nüdahalede bulunmayın demişti. Şu an 4 aylık, hiçbir şey yapmadım fıtık için ve kendi kendine geçti.