Resmiye 4 ay 4 günlük oğlum var. İşe başladığımdan beri göğüslerim eskisi gibi şişmiyor. Sabah öğlen ve akşamları emzirme sonrası süt sağıyordum 80 100 cc arası süt çıkıyordu. Şimdi öğlen süt sağdıktan 2 2.30 saat sonra eve geliyorum. Oğlum sürekli emmek istiyor. Sütüm çok azaldığını hissediyorum emerken ses gelmiyor eskisi gibi. Uyuduktan sonra sağdığım da nerdeyse hiç süt çıkmıyor. Süt yapan her şeyi yiyip içiyorum canım çok sıkkın.
Serap5252 Resmiye bir soğanı ay şeklinde doğra kavur tereyağ yumurta çok süt yapar sabahları özellikle
Resmiye Ipekk sabah 8 gibi sağıyorum 12 olmadan eve geliyorum. emzirdikten sonra tekrar sağıp gidiyorum. 3 gibi geliyorum eve. Baktım süt azalıyor yetmiyor öğlen sağmasını bıraktım.
Resmiye Cinarege_ 3 kilo doğdu her ay 1 kg üzeri aldı. bu ay sadece 750 gr aldı. Doktorumuz kilo alımı yavaşlar demişti.
Ipekk Resmiye emzirme Akademisi diye bir grup var üye olun sorunuzu ordaki adminlere sorun çok yardımcı oluyorlar ben bir çok defa meme reddini onlar sayesinde aştım. Size emzirme ve süt konusunda her türlü yardımcı olurlar
Hilaluras Düzenli sağım yapmk önemli ben düzene soktum bide dut kurusu ve incir kurusu yemeğe basladm sütüm arttı baya
Rengin Resmiye bende Pazartesi işe başladım ve sağmayla emme arasında dağlar kadar fark var doğru düzgün çıkmıyor. Doktoruna yazdım bugün yavaş yavaş ek gıdaya geç dedi. 5 ay 11 günlük bu arada bebeğim.