Aysemme Kızlar brbegim gece 12 den sabah 10 a kadar 3 kere.kaka yapıyor. Günde de 3 kere yapıyor. Bu sütun yettiği anlamına mı grlyo yaramadığı anlamına mı? Kaynanam dedi ki sütun yarasa kakayi az yapar dedi bnmde aklm karıştı kilo alımı da iyi ama bilemedim
zeynnep Aysemme benim kizda ilk zamanlar fazla yapardi kilo almasi iyiydi önde bile gidiyordu zamanla azaldı yapamayinca daha kötü şimdi 2 yada 3 günde bir yapıyor.
daisybebek Aysemme ya bu kaynanalar Allahım ya 🤣🤣 bakma sen ona tabiki yarıyor eski kafalılar hiç bişi bildikleri yok üstüne moral bozuyorlar 🥴😡
glbgci Aysemme benim oğlum ilk aylarında günde en az 7-8 defa yapardı be kilo alımı da her ay 1 kilodan aşağı olmazdı. Kaka sayısı azalınca yani 4 aylık olana kadar sonrasında kilo alımı düştü
pandemibebegi Benim bebeğim bazen 7 8 defa kakasını yapardı ama aylık bir kilodan fazla aldı o dönemlerde bile. Yarıyordur bence hiç canını sıkma. Kilo alımı nasıl?
Alinduru pandemibebegi peki azaldı mı? Sık kaka yapma durumu alerji belirtisi olabiliyor kızım günde 8 kez yaptığı oluyordu ve besin alerjisi tespit edildi.
arzubayram_ Aysemme benim kızım da ilk ayalrda 3 4 kez yapardı kakasinin yaramasiyla alakası yok zamanla azaldı alerjisi de yok
Gulcanasil Aysemme günde 10 kere bile yapsalar normal diyor drlar. İshal gibi değilse. Doyduğu anlamına geliyordur
Aysemme Eliffff yetmezse kaka nasıl yapcak böyle diyorum anlamyi . Üstten iciyo alttan gidiyo diyo sıkıntılı
Baal Aysemme canım ek gıda almayan bebekler için doyma ölçütü küçük çiştir,bezini doldurup doldurmadığı önemli,kakası önemli değil.benim oğlum dört aylık 4 günde bir yapıyor kilosu da yerinde.İlk aylarda hergün yapıyordu o zman iyiydi kilosu
Hunilianne Aysemme süt yaramamasi diye bir şey yoktur. Alerji bile olsa alerji besinini çıkarman yetiyor. Kaynanana bakma sen
Zgr26 Aysemme bizim de öyle bazen 7-8 i buluyor. Benim de aklıma takılan bir durum var. Kakası ilk haftalardaki gibi sulu değil. Katı şeikilde sizin nasıl?